Monday, May 24, 2010

Sinar : Lelaki Gila " Seks "


SHAH ALAM – Golongan wanita di Seksyen 7, di sini, terutama gadis berada dalam ketakutan berikutan diganggung ’lelaki gila seks’ yang gemar mengintai dan mencuri pakaian dalam mereka.

Anehnya, lelaki tersebut hanya mengambil pakaian dalam yang cantik dan mengghairahkan sahaja.

Mereka mendakwa kegiatan lelaki ’gila seks’ berkenaan semakin menjadi-jadi dan berharap pihak berkuasa mengambil tindakan sebelum kejadian tidak diingini berlaku.

Seorang wanita yang tinggal di Jalan Lazuar yang hanya mahu dikenali sebagai Salsabila berkata, kejadian kehilangan pakaian dalam berlaku sejak 2006 ketika dia masih menuntut di institusi pengajian tinggi berhampiran dan masih berlarutan sekarang.

“Saya pernah terserempak dengan lelaki gila seks ini berdiri di luar bilik sambil cuba mengendap dengan menyelak langsir. Dia cuba masuk ke dalam rumah tetapi tidak berjaya kerana berjeriji,” katanya.:

Menurutnya, lelaki gila seks itu yang berusia dalam lingkungan 30-an pernah mengumpil pintu dapur tetapi tidak berjaya.

“Malam minggu lepas dia berdiri di hadapan rumah saya dengan tidak berbaju tetapi melarikan diri melarikan diri dengan menaiki motosikal apabila saya menyergahnya,” katanya.

Seorang penduduk di Jalan Ferum yang hanya mahu dikenali sebagai Adriana berkata, dia pernah terserempak lelaki gila seks itu sedang terhendap-hendap di belakang rumahnya pada jam 6 pagi.

”Ketika cuba memanjat pagar rumah, kami terus menyergahnya. Dia terus lari lintang-pukang,” katanya.

Menurutnya, laporan polis telah dibuat di balai polis berhampiran dan berharap pemantauan lebih kerap dilakukan kerana bimbang keselamatannya.

“Sudah beberapa kali juga pakaian dalam yang disidai di luar rumah hilang menyebabkan kami semua trauma dan takut kerana khuatir kejadian ini akan berlaku secara berterusan,” katanya.

Sementara itu, jurucakap Balai Polis Komuniti Seksyen 7, yang dihubungi berkata, pihaknya telah menerima aduan mengenai kejadian mengintai dan kecurian pakaian dalam wanita di kawasan itu awal Mei lalu.

“Kebanyakan rumah di sewa pelajar dan mungkin ramai yang pernah mengalami masalah ini tetapi tidak membuat laporan kepada pihak polis,” katanya.

3 comments:

Ichigo Miro said...

huh, aku dop shah alam ni...gila sangap mamat tu...nasib baik aku laki..ahaks

anyyyhafiz said...

hahha..tawu xpe !

cik panadol said...

asyik2 cite psl laki gile seks..xde ke kes pompuan gile seks pulak?kes pompuan curi underware laki, skodeng umah laki ke?hahaha

Post a Comment

Ads

 
Photography Templates | Slideshow Software